ΓΕΡΟΝΤΑΣ ΝΕΚΤΑΡΙΟΣ ΒΙΤΑΛΗΣ ΚΑΙ ΑΓΙΟΣ ΠΑΙΣΙΟΣ



Από τις διηγήσεις  του Γέροντα μου Νεκταρίου Βιτάλη.

Γνώρισα  και τον ΑΓΙΟ ΠΑΙΣΙΟ,πήγα  Στο Άγιο  όρος  στο κελί του.
Ειμασταν τρία  άτομα και περιμέναμε.
Μπροστά  ένας  γεμάτος  κύριος,μετά  ήμουν  εγώ  και πίσω  ένα  παλικαράκι.
Μπήκε  μέσα  ο γεμάτος  κύριος και καθώς  βγήκε,είπα  μέσα  μου τώρα η σειρά  μου,να μπω μέσα.
Όμως  νιώθω  ένα  σπρώξιμο και περνάει  το παλικαράκι,δεν μίλησα ,άλλωστε  Ποιός  είμαι  εγώ  να μιλήσω  σε αυτόν  Τον ιερό  χώρο.
Μόλις  μπήκε  μέσα,  βγήκε αμέσως  έξω.
Λέω  μέσα  μου,μήπως  θύμωσε  και έφυγε;
Έρχεται  κατά  πάνω  μου και σκέφτομαι  ότι  θα μετάνιωσε.
Έρχεται  και μου λέει.Πάτερ μόλις  μπήκα μέσα  μου λέει ο Αγιος  Παΐσιος.
Τι θες εδω;ήρθα  να πάρω  την ευχή  σας του είπα.
Γρήγορα  έξω  μου είπε γιατί  είναι να έρθει  Ο Γέροντας  Νεκτάριος μέσα.
ΕΜΕΝΑ ΟΥΤΕ ΜΕ ΕΙΧΕ ΔΕΙ ΟΥΤΕ ΜΕ ΗΞΕΡΕ.
Μόλις  άκουσα  αυτά  που μου είπε  το παλικαράκι μπαίνω  μέσα  γρήγορα.
Γονατιζω και λέω Άγιε  Γέροντα. ..
Ψιτ μου λέει σήκω πάνω  γρήγορα.
Σας παρακαλώ εγώ  τόσο  δρόμο  έκανα  Γιατί σας αγαπώ.
Σήκω πάνω μου λέει.
Τι θες;
Την ευχή  Σας.
Όχι  μου λέει,εσύ  είσαι  Ιερέας,εγώ  καλόγερος.
Θέλω να φιλήσω  το χέρι  Σας.
Πάρε  το κομποσχοινι μου μου λέει  και μου το δίνει.
Μετά  μου είπε:Τώρα  Θέλω την ευχή  σου Γέροντα Νεκταριε.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου