ΓΕΡΟΝΤΑΣ ΝΕΚΤΑΡΙΟΣ ΒΙΤΑΛΗΣ ΚΑΙ ΑΓΙΟΣ ΠΟΡΦΥΡΙΟΣ



Από τις διηγήσεις  του Γέροντα μου Νεκταρίου  Βιτάλη
Τον  Άγιο Πορφύριο τον γνώρισα  στον Άγιο  Γεράσιμο  στο παρεκκλήσιο.Εκεί  πήγαινα  τα Σάββατα καλογερακι  και τον έβλεπα,έξω  Από το Ιερό  βέβαια. Μου έγνεψε  έλα μέσα.Μπήκα  μέσα στο Ιερό και μου είπε  έλα  να με βοηθήσεις. Κράταγα  Την λαμπάδα και έβγαινα  στο Ευαγγέλιο, στα Άγια, γενικά τον βοηθούσα.
Τον καμαρωνα πολύ, δεν πατούσε  στην γη,τι να πω 17 χρονών  ήμουν.
Δεν τον έβλεπα  να πατάει  στην γη και τον θαύμαζα.
Στο τέλος  μου έδωσε  ένα  πολύ  μεγάλο  κομμάτι  αντίδωρο  λέγοντας μου:είσαι  παλικαράκι  να φας.
Στο τέλος  με πήρε  και πήγαμε  σε νοσοκομεία  και κοινωνουσαμε αρρώστους.
Εγώ χαρά  μα τι χαρά,  τόσο πολύ τον αγαπούσα.
Γέροντα  πες μου τι πρέπει να κάνω  Για να πάω στον παράδεισο; ;
Μου λέει όπως  βαδίζεις  να βαδισεις.
Από τις πολλές φορές που πήγαινα,μου έδωσε ένα  Σταυρό  με Άγια  λείψανα  και μου είπε  Εσύ θα γίνεις Ιερέας. 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου