ΜΠΟΖΑΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ
Όταν ξεκίνησα να κάνω τις πρώτες αγιογραφιες(ξαφνικά λόγω Τιμίου Ξύλου ),φυσικά δεν είχα γνώση για τίποτε από τεχνική, χρυσωμα,γλυκασμους,σαρκωματα κτλ.
Έτσι ήρθα σε συνάντηση με τον κύριο Γεώργιο ΜΠΟΖΑ Ο οποίος είναι απόφοιτος της Σχολής καλών τεχνών, καθηγητής της Σχολής αγιογραφίας της Μητρόπολης Πειραιά και μαθητής των ΛΕΠΟΥΡΑ που ήταν μαθητές του Φωτίου Κόντογλου.
Όταν πήγα στο εργαστήριο,μαζί με κάποιες αγιογραφίες μου,μου είπε :έχεις χρησιμοποίηση ανθιβολα;
Λέω τι είναι αυτό;
Εγώ τα σχεδίασα με μολύβι κατευθείαν πάνω στην επιφάνεια.
Τότε του εξήγησα Πως ξεκίνησα να αγιογραφω.
Από τότε οι προσπάθειες μου που ποτέ Δεν σταματούν, πάντα θα μαθαίνω και δεν μένω στα ίδια.
Εκτός την προσπάθεια για σταδιακά βήματα (ως Θεοδιδακτος) έκανα 2Χρόνια πειραματισμούς πάνω στα υλικά της αγιογραφίας.
Στην αρχή δεν έκανα λαζουρες αλλά μπορώ να πω πως τα χρώματα Ήταν πιο παχιά Κατά μια έννοια.
Κατάφερα με 5 διαφορετικούς τρόπους την δυσκολη διαδικασία και αιώνια του ΣΤΥΛΒΩΤΟΥ ΧΡΥΣΩΜΑΤΟΣ.
Έτσι εκτός απο τον σεβασμό και θαυμασμό προς το πρόσωπο του ήρθε Μια φιλία και συνεργασία.
Στον Άγιο Λουκά τον Ιατρό που αγιογραφησε,καθώς και στην Παναγία την Γοργουπηκοο,έκανα το ΣΤΥΛΒΩΤΟ ΧΡΥΣΩΜΑ καθώς και τσουκανικο με σχέδια πάνω στον χρυσό.
Στην δεύτερη αγιογραφία του άρεσε Πολύ η τεχνική του Στυλβωτου λόγω της σταθερότητας και της εγγύησης του αποτελέσματος.
Όποιος έχει δει και ξέρει και δει τις αγιογραφιες του στις πτυχές των φορεματων θα καταλάβει αυτή είναι ΜΠΟΖΑΣ.
Η τεχνική που με φώτισε Ο Θεός και δημιούργησα του Στυλβωτου χρυσωματος,αποτελεί εγγύηση για πάντα καθώς και ότι γίνεται σε όλες τις επιφάνειες. Ακόμη και σε τοιχογραφία.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου