ΩΔΗ ΤΡΙΤΗ ΘΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΤΑΙ

Εστερεώθη η καρδία μου εν Κυρίω
, υψώθη κέρας μου εν Θεώ μου· επλατύνθη επ’ εχθρούς μου το στόμα μου, ευφράνθην εν σωτηρίω σου. ’Οτι ούκ έστιν άγιος, ως ο Κύριος, και ούκ έστι δίκαιος, ως ο Θεός ημών, και ούκ έστιν άγιος πλην σου. Μη καυχάσθε, και μη λαλείτε υψηλά εις υπεροχήν· μηδέ εξελθέτω μεγαλορρημοσύνη εκ του στόματος υμών. ’Οτι Θεός γνώσεων Κύριος και Θεός ετοιμάζων επιτηδεύματα αυτού. Τόξον δυνατών ησθένησε, και οι ασθενούντες περιεζώσαντο δύναμιν.
Πλήρεις άρτων ηλαττώθησαν, και οι πεινώντες παρήκαν γήν· ότι στείρα έτεκεν επτά, και η πολλή εν τέκνοις ησθένησε. Κύριος θανατοί και ζωογονεί, κατάγει εις άδου και ανάγει. Κύριος πτωχίζει και πλουτίζει, ταπεινοί και ανυψοί. Ανιστά από γης πένητα και από κοπρίας εγείρει πτωχόν, του καθίσαι αυτόν μετά δυναστών λαού και θρόνου δόξης κατακληρονομών αυτοίς. Διδούς ευχήν τω ευχομένω και ευλόγησεν έτη δικαίου. ’Οτι ούκ εν ισχύι δυνατός ανήρ. Κύριος ασθενή ποιήσει τον αντίδικον αυτού, Κύριος άγιος. Μη καυχάσθω ο σοφός εν τη σοφία αυτού, και μη καυχάσθω ο δυνατός εν τη δυνάμει αυτού, και μη καυχάσθω ο πλούσιος εν τω πλούτω αυτού. Αλλ’ εν τούτω καυχάσθω ο καυχώμενος, εν τω συνιείν και γινώσκειν τον Κύριον και ποιείν κρίμα και δικαιοσύνην εν μέσω της γης. Κύριος ανέβη εις ουρανούς και εβρόντησεν· αυτός κρινεί άκρα γης, δίκαιος ών. Και δώσει ισχύν τοις βασιλεύσιν ημών, και υψώσει κέρας χριστών αυτού.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου